Ska du söka universitet i höst?

Även om sommaren precis är på ingång och hösten känns otroligt långt bort, så vet jag att 1) Det går ganska fort 2) Om en ska söka skola till hösten så kan tankarna rulla redan nu.

Så är det någon som har tankar, funderingar och frågor – bara skriv till mig så kan jag svara eller skicka er vidare till svaret. Vill du hälsa på Psykologprogrammet, eller något annat program, så ansök om att få skugga en student på så sätt kan du få en bild av hur skolan är, hur miljön är och hur du skulle trivas. Passa på innan sommarlovet om du vill ha en bild inför höstens val. Jag finns såklart kvar här eller på mail för frågor även under sommaren, men om du vill hänga med några timmar i skolan så är det sista chansen.

Vill du annars läsa lite om hur det är på skolan? I så fall kan jag tipsa om mina inlägg hur en vanlig dag ser ut, om vägen till Karolinska Institutet och Psykologprogrammet eller kanske om vanliga frågor och svar på dessa. Är det annat som snurrar? Skriv en rad så hjälper jag gärna till.