Är du redo för ditt antagningsbesked?

Det trillar in många frågor om psykologprogrammet vilket är superkul!

Tusen tack för era funderingar, fortsätt gärna skicka in frågor så kan vi bolla tankar tillsammans. Det kan kännas övermäktigt av allt att fundera på och då kan det vara skönt att diskutera det hela med någon som faktiskt har varit innanför Karolinska Institutets studieväggar.

Vanliga frågor finns att läsa om här och även här och här. Hittar du inte svaren på dina frågor eller om du ändå vill ha en diskussion med mig – tveka inte att skriva! På instagram, Facebook, mail eller kommentera på bloggen.

På tal om frågor och funderingar..

..som ju ofta kommer från kommande studenter. Så är det IDAG den stora dagen då ni som sökt får antagningsbesked. Missa inte att svara på beskedet. Kika in här för att läsa mer om vad som är viktigt för dig just nu. Kom du inte in i första urvalet så håller jag tummarna för andra antagningsbeskedet som trillar in den 30 juli. Men som sagt – kom ihåg att svar på antagningsbeskedet och gör det innan den 24 juli. Kolla in här för att hålla koll på viktiga datum och hur du anmäler dig.

SKÅL och grattis till er som nu fått besked om att ni kommit in på en utbildning!

Kom du inte in på utbildningen du drömt om?

Är dagen idag inte den roligaste utan snarare SKITTUNG och en stor besvikelse? Ett inlägg om detta kommer inom kort <3