Ett skepp kommer lastat…

…Med bilder från Smålandets första dagar. Fina, fina dagar – och det har bara gått två av Smålandsveckans sju dagar. Ska erkänna att första kvällen vart jag rejält rastlös. Först att ha legat sjuk i några dagar, sen komma till ett regnigt Småland. Kände mig tom på energi och visste inte vad jag skulle ta mig för. Tur det försvann illa kvickt!

Nu har dagarna fyllts med allt ifrån promenerande och tränande till fika, fix med jobb, klappande av katt och bakande. Bra mix sådär. Det har varit ungefär hälften sol och hälften regn än så länge så nu håller jag tummar och tår att det blir fint när Thea springer ut imorgon. Att hon nu tar studenten betyder att det var fem år sedan jag själv stod där. Hinner hända en hel del på fem år minsann. Glad jag är precis där jag är. Här kommer ett gäng bilder från dagarna som passerat här på landet.

IMG_2174

Stark tjej (obs: jag!!!)

IMG_2156

Käkade thaibuffé i Nässjö när jag kom med tåget i måndags (finns för övrigt en restaurang som heter ”Anka och vaniljsås” i Nässjö. Frågor på det?!)

IMG_2183

Sommarfötter i regnfuktigt gräs

IMG_2199

Efter-svett-häng vid sjön <3

IMG_2206

Grilldags! Quorn och majskolvar!

IMG_2205

En brygga på en annan brygga

IMG_2177

Såklart hunnit fika med bästa mormor och morfar