Ledighet blev till ny kurs och ny energi

Vilka dagar jag har haft på senaste. Varit lite ledig (!!) mellan kurserna vilket har varit magiskt. I helgen hade jag både middag och övernattning hos mamma, lunch och fikadejt med bästa mormor och morfar, beachfest i Södertälje – vilket var heeeelt magiskt kul! Barfota, i sand, 90-tals musik och med fina vänner. Kan det bli bättre? Ja, med sangria kan det bli bättre – och visst fanns det sangria med i bilden! Sofie och jag landade hemma vid 06 och åt popcorn och skrattade oss till sömns. Så söndagen blev en hel del sömn innan fina Lillsvedsvänner kom på fika. Myshelg deluxe!

Måndag, tisdag och onsdag fortsatte i ledighetens tecken. Tränat, vilat, planterat frön till balkongen, inrett balkongen i vårväder (och sen plockat in filtar på grund av snö…) , städat, tvättat, planerat Klädbytardag (imorgon 11.30 på Karolinska Institutet – komkom!!) och jobbat. Och bokat surfresa till i slutet av sommaren dessutom! Vilka dagar va?!

Idag började vi dock en ny kurs och det känns så kul! Socialpsykologi känns otroligt spännande. En lite sjuk känsla att det är sista kursen innan sommarlovet. Nu gäller det att ladda upp med ny energi och gasa på. Ny energi ska jag i helgen hämta i Skövde och Göteborg tillsammans med Sofie. Så bra!