Lika snabbt som första momentet på påbörjades…

…så var det dags att avsluta det. Veckan innehöll dagar fyllda av rollspel, observatörer, feedback, övning, övning och övning. Som jag skrev innan så var det både roligt och ibland klurigt. Huvudet snurrar och det är mycket att ha igång samtidigt. Ibland är det svårt att se sig själv utifrån så att bli observerad och få feedback var väldigt bra. När huvudet bara känns rörigt är det dessutom fint att få positiv kritik att landa i.

I fredags examinerades vi och hade då såväl ett praktiskt prov och en inlämning. Så nu är moment ett klart och imorgon går vi in på moment två. Då ska vi göra tester på barn. Men mer om det sen. För först kommer lite bilder från såväl veckan som helgen. En extremt social, rolig, kulturell, dansig, skrattig och bra vecka och helg. Allt från konsert med Oskar Linnros och sexrätters och musikal med mormor och morfar – till besök av Emma, utgång på Olssons skor och träningsevent. Och så jobb och skola såklart. Igår checkade jag ut och låg på soffan med Rasmus och Niko typ hela dagen. Känslor av ångest men så, så bra för mig att bara vara.