Äntligen har BOX gym öppnat på Campus Solna!

Har precis kommit hem från en härlig capoeira klass, 2a träningen för säsongen (tyvärr pga att jag skadade ett finger under en segling 2 veckor sen) och fick så mycket energi av alla nya som var med och tränade med mig, tack till er!

Var lite orolig först eftersom jag hade behövt ställa in två veckor och inte heller visste om jag kunde belasta fullt på handen, men det gick bra!

Nu är jag ännu mer taggad inför morgondagens workshop som jag håller i MIND på Base gym i Flemingsberg 16-18 imorgon 2/10 under KI-sportsday. Se mer på facebook eventet för deltagande.

Förutom att det var gött att komma igång med min klass idag så var det ju superskoj att se det nya gymmet! BOX gym Campus solna har äntligen öppnat så nästa vecka ska jag testa att hålla capoeira klassen i idrottshallen – skönt med tanke på att det var full klass och ganska trångt i Lugna rummet idag! Ni kan fortfarande boka via Lugna rummet som vanligt men vi kommer flytta ut klassen 16.45 nästa tisdag!

Mesud, vårt nya stjärnskott bland bloggarna har gjort en snygg introduktion till gymmet, så kika in på hans video här.