Portfolio? Kollo? Kib? – Trösta dig hos en fadder

Välkomna till er första dag som studenter på Karolinska Universitetet!

Visst känns det stort?

Om inte stort så åtminstone förvirrande, gissar jag. Det är vad jag minns från min första dag i alla fall – all information kändes som en stor pappersbunt och mitt huvud var en shredder!

Idag kommer ni bekanta er med Anna Pettersson på Fysioterapiprogrammet, och alldeles snart (när jag har skrivit klart detta) kommer vi i kollogruppen inskuttandes för att valla er alla säkert till världens bästa introdagar – Fysiokollo – på Barnen Ö.

Först på torsdag har ni fler lektioner och har ni då glömt allt som sas idag så kom och ta hjälp av Ki-fysiofaddrar, era äldrekursare, på mingel i Metodiksal M6, plan 2, korridor B i Alfred Nobels Allé 23!

Vi hänger i metodiken 16.15-17.00 och utbyter frågor och svar mellan terminerna!

Se facebookevent för mer info:

Ses på Barnens Ö! (eller torsdag)

La capitána del kollo