Melodifestivalen 2018 med KI-student

Till alla er som ser på Melodifestivalen, vill jag slå ett slag för bidraget Never Learn med Olivia Eliasson som framförs imorgon 24/2. Olivia går sista terminen på fysioterapeutprogrammet här på KI och är liksom mig, en av de digitala ambassadörerna, dvs. driver en studentblogg. Checka in bloggen här.

Både hon och jag har bloggat för KI sedan starten på våra program, och var de första två digitala ambassadörerna från KI:s program för svenska studenter. Numera är vi ett helt gäng bloggare på den svenska sidan. Nedan kan du se vilka program som är representerade med en digital ambassadör:

• LäkarprogrammetOscar T9, jag (Linnea) T6, Isabelle T4
  • SjuksköterskeprogrammetLinnea T4, Emma T2
  • RöntgensjuksköterskeprogrammetTony T2
  • TandläkarprogrammetAwaz T4
  • TandhygienistprogrammetLinda T2
  • FysioterapeutprogrammetOlivia T6
  • LogopedprogrammetSandra T2
  • PsykologprogrammetFelicia T4
  • Biomedicinska analytikerprogrammetNoha T2

Nytt från HT17 är att vi även har en podd som drivs av läkarstudenterna Irene och Timo. Statuspodden heter den och går att lyssna på här. Verkligen suverän om man föredrar att lyssna framför att läsa. I de olika avsnitten bjuder de in nya gäster, både KI-studenter från olika program men även andra personer. 😃

Slutligen, glöm inte att rösta på Olivia! 💪