Ansökan till kurser i USA och UCLA

Hallå!

Som jag tidigare skrivit om är planen att jag ska till USA i vår. 🇺🇸 Just nu känner det rätt osäkert om jag ens kommer iväg på grund av olika praktiska problem. Grundproblemet är att det har varit svårt att få till ett rotationsschema som funkar med den tid jag är där, lediga rotationstider och kurser som intresserar mig någorlunda. Jag hoppas så klart att det fortfarande går att genomföra och eventuellt går det att ordna en del av rotationerna. Och det är klart det känns tråkigt om det inte blir av, men världen går heller inte under. Jag har själv satt upp en deadline för mig själv att jag måste ha bestämt mig innan den sista januari. Så vi får se hur det går.

Vi hörs! /Oscar

kistudentenoscar

Jag heter Oscar Berg och är 28 år och kommer från Östersund. Jag läser åttonde terminen på läkarprogrammet och här skriver jag om min vardag och hur det känns att bli doktor.