U.S. and A 🇺🇸

Yes, United States of America Àr nÀsta destination för mitt utbyte. Utbytet infaller nÀsta vÄr sÄ det Àr lÄng tid kvar men förberedelserna börjar egentligen nu. Jag tÀnkte Àgna ett senare inlÀgg om vilka förberedelser jag mÄste göra för att möjliggöra utbytet i USA. Att det blev USA som land Àr ingen slump och jag tycker om att vara i USA. Sedan jag var dÀr första gÄngen 2008, dvs nÀr jag var 18 Är, har jag varit dÀr 7 gÄnger och dÄ i ganska lÄnga perioder. Mitt USA-utbytet blir det andra till USA och förra gÄngen var jag i Atlanta, Georgia. Den hÀr gÄngen blir det till Los Angeles i Kalifornien. Jag Àr redigt taggad och lÀngtar redan till att fÄ flytta till en av vÀrlden största stÀder!

kistudentenoscar

Jag heter Oscar Berg och Ă€r 28 Ă„r och kommer frĂ„n Östersund. Jag lĂ€ser Ă„ttonde terminen pĂ„ lĂ€karprogrammet och hĂ€r skriver jag om min vardag och hur det kĂ€nns att bli doktor.