Anmälan till högskoleprogram/kurser HT2020 har öppnat!

Dagen som många av er har väntat på har äntligen kommit! Anmälan inför högskoleprogram/kurser HT20 har öppnat. Glöm inte att söka in till ditt drömprogram i tid, sista anmälningsdagen är den 15 april.

Karolinska Institutet har p.g.a. vissa omständigheter valt att ställa in öppet hus den 18 mars och istället  bestämt att ha ett digitalt öppet hus samma datum, så att du fortfarande kan få dina frågor besvarade av oss studenter.

Det kommer finnas studenter från massa olika program som kommer att finnas tillgängliga och besvara dina frågor. Har du funderingar redan nu, kan du alltid maila mig under ”kontakta mig” annars är du jätte välkommen att ställa dina frågor imorgon under KI’s digitala öppet hus.