Besök KI digital SACO-mässa 24-27 november

I år har KI en digital Saco-mässa där du som blivande student kan ställa alla möjliga frågor till oss studenter som läser olika program. Är du intresserad av att läsa till tandhygienist, tandläkare, läkare, fysioterapeut m.m. då rekommenderar jag dig att gå in på saco-mässans hemsida, här!

Det kommer en avgift på 50 kr, men det finns en del gymnasieskolor som köpt gruppbiljetter så kontakta din studievägledare på din skola och fråga om din skola är med på mässan. Då blir det ingen kostnad!

Vi kommer att finnas tillgängliga mellan kl. 9-12 & 13-16 (24-27 november) för att chatta med er och besvara de frågor ni undrar över.

För att underlätta för er, så följer ni instruktionerna nedan, sen är det bara att chatta med oss 🙂

1. Klicka här!
  2. Sen går ni in på ”för besökare”
  3. Därefter klicka på ”Utställare 2020”