Kick-off för nya studenter

Välkomna nya studenter! Idag har ni haft er första dag och jag hoppas att ni ska ha fått all information ni behöver första dagen. Som ledamot i Artemis styrelse, arbetsterapisektionens del av studentkåren kommer här lite information om er kick-off.

Vi har under sommaren slipat på kick-off och välkomnade av er nya studenter. Förra veckan var förberedelserna i full gång och vi är väldigt taggade. Med tanke på pandemin har vi behövt göra en del justeringar men hoppas att det blir sjukt kul ändå.

Imorgon 1/9 är ni schemalagda i skolan och jag och andra medlemmar i Artemis kommer vara på plats mellan kl. 08.00-09.00 för att hälsa er välkomna. Vi bjuder på kaffe och te och svarar gärna på frågor, så tveka inte att komma fram och säga hej.

På eftermiddagen mellan 13-16 har Artemis planerat en rolig kick-off aktivietet som vi döpt till ”Hitta på campus”. Förhoppningen är ju att vi snart kan ha fysiska föreläsningar igen och då kan det vara skönt att veta vart ni ska vara.

Övriga kick-off aktiviteter informeras om imorgon. Men för er som hinner läsa detta kan jag flagga om att dagen på Jakobsbergs gård har ändrat skepnad och kommer se annorlunda ut. Ser framemot att se er imorgon!