Kick-off – välkommen till arbetsterapeututbildningen

Kollo, invigning, inspark, alla är ord man kan tänkas höra när man börjar en ny utbildning. På arbetsterapeutprogrammet kallar vi det Kick-off!

Vi är i full gång med förberedelserna för denna termins kick-off och jag hoppas att det blir en kul erfarenhet för alla nya studenter. På torsdag 23/1 är sista dagen att anmäla sig och få chansen att på ett roligt och lättsamt sätt lära känna folk i klassen. Två av de jag delade rum med på min kick-off sitter jag i Artemis styrelse med nu.

I höstas skrev jag ett inlägg med 5 anledningar till att åka på kollo (det vi nu kallar kick-off) som jag länkade till i mitt förra inlägg. Tipsar att läsa det om man tvekar och ställa frågor om det finns några, i en kommentar eller skicka ett meddelande.