3 år gone

Tänkte berätta goda nyheter med det är fortfarande lite för tidigt! =)

Så vi går vidare =) Snart är vi klara med t6. Vilket betyder att 3 år av utbildningen är klar- it feels like yesterday. Känns jätte konstigt. Bara 2 år kvar. Nu känner jag att det är bara. Ingenting ju? Hösten går alltid super fort. tar 2 månader att komme in i allt, sen är det tenta, sen jul och sen är man bäääm i T8. Sen går det lite långsammare..MEN Sen är det bara 1 år kvar! CRAZY!!! What else is crazy is that my bubba turns 3 this yr! Det går sååååååå fort. Vad man kämpar för han. Så mycket man vill göra för sig själv och ännu mer vill man göra för han. Man har en chans med barn..sen Poof är dom gamla.

Allt är klart utom Parod tentan som kommer 19 Juni. Är ganska nöjd att ha resten. Imorgon är det dags att börja preppa inför det, så jag är super redo inför tentan. Kommer ha 19 dagar och behöver inte stanna uppe utan jag pluggar på dagen efter lämning. 5 timmar om dagen borde räcka gott o väl. Samtidigt kan jag köra lunch träning på kickboxningen. Sköööööönt. Min hjärna behövde nollställas. Too overwhelmed this term men nu så.

Jag har jobbat på akuten en sväng och hade tur om att vara med när vi hade 2 extraktioner, 3 rotbehandlingar och 2 lagningar. Man lär sig extremt mycket, speciellt när man precis gått igenom saker i skolan. Rekommenderar extra jobb på klinik som tandsköterska för erfarenheten! Sen går man tillbaka till sitt gamla jobb ”where everybody knows your name” (Cheers va en komedi serie av paramount which was epic. The intro song also…look it up”

Nästa år skulle vi jobba själva i kliniken men nu har KI ändrat reglerna lite. Vi ska eventuell till T8 jobba med våra klinikpartners som kanske kommer vara den vi skriver examensarbete med. Vi får veta detta på slutet av sommarlovet! really exciting. And I will keep you updated.

Nästa vecka är dock skolan slut och aldrig har jag varit så lättad. Jag är trött

Hör av er om era TAPIL resultat tack!! Tänker på er! Nyfiken på vilka som kommer nästa termin =)

Bring on Summer Hols!!