Bad news…eller är det så illa?

Så som ni vet klarade jag Car tentan. Som jag verkligen trodde jag hade failat. Sen kommer endoresultatet. Jag trodde jag hade en annan kod så initially I thought yay I made it. Sen visade sig att det va fel kod och jag har fått underkänt. Det va lite jobbigt I have to admit. Kollade igenom tentan och dom frågor som jag trodde jag hade fullpot på har jag tappat poäng på. Varför vet jag inte men det är väl oroväckande i sig? =) Så det är lite frustrerande MEN vi har faktiskt patienter nästa termin som ska ha rotfyllningsbehandling. Jag kommer inte förlora på att plugga på den här tentan igen. Varje gång jag har haft rest har jag fått mycket bättre resultat och saker har fastnat mycket mer. Så kanske är det en tjänst att jag får göra om min tenta? Däremot så blir det väl inte så mycket lov. 20 sidor ska skrivas om ledarskap och sen tentaplugg på det. Isnt that what holidays as a student is for =P Det löser sig.

Vad mer? Jag kommer söka till sommar forskningsskola på KI. Ska ha möte efter nyår med dom som eventuellt kommer bli mina handledare..Jätte excited.

I fredags va det glöggmys hos mina 2 gamla roomies. Spelade monopol, åt yummie food och tittade på gamla videos från back in the day…och skrattade tills man inte kunde andas- Patte o Valle: Legends ! Saknat att hänga med dom väldigt mycket! Det va lite för kul för att ta bilder denna kväll. Sorry!

Sen har jag o baby åkt pulka! Finally!! Hade jääätte kul! Synd att det inte kommer finnas snö i England. Vi åker snaaaart!! Ska packa och städa idag and then its time to go home for a bit! Cant wait.

Tack för att ni läser. Nu är det dags för utgång..into the snow we go….