Cut my life into pieces…

If you know the song, then you know im being very dramatic to use it as a heading haha! Tycker den är passande nu när jag sitter och gör en obligatorisk quiz som har frågor som känns oändliga. Sist så missade jag med 2 poäng och nu har har 24 timmar på mig men i mean it when i say that this quiz is really annoying. Jobbig. Tar inte slut. Måste pilla på datorn och ibland så ändras svaren och det finns inte nr på frågorna. Its driving me nuts. Jag vill ha kaka. Min man har förbjudit mig från kakor. För jag sa att han skulle det. Give me cake!

Rant over. Resten av dagen va faktiskt bra. Resttentan gick väldigt bra- kolla facit efter. (skönt att dem lägger ut den så tidigt) Should be no less than 80% but you never know. Nästa tenta kommer probably gå åt skogen. Så ska man inte tänka men lets be real. 30 sidor på 4 dagar. Who knows- kanske går bra så jag måste testa 😀 Bebis va med sin pappa på morgonen. Jag va klar på 45 min and then we were reunited again 😂 Arite ill calm down. Jag har börjat jobba med det där. Detachment. Hemskt. Lämnar han med sin pappa medans jag drar o tränar och jag mår såååå bra av det men det är sjukt jobbigt. Emotionellt. Its an ongoing process that will take time. Ive accepted it and im working on it 😛

Träffade världens bästa Camila Rivarola. Käka, prata om livet och goda saker man kan äta. Great friendships build on food. Thats what I heard anyway.

Lite mer än 2 veckor kvar innan antagning stänger. Hoppas du har sökt till den utbildningen du är sugen på. Nothing to lose right? Skriv om ni har frågor om skolan, plugga med barn, tandläkarlinjen (so far) är det bara att höra av sig!