Happy new year… partying mami style

Gott nytt åååår! 2016 har varit riktigt special. Känns som en stor gryta som blandats för att skapa 2017- i made it, we made it to the next level.

Still in the UK. Träffat gamla kompisar- alla super imponerade av Sveriges regler kring studier och barn (and paternity leave), shoppat, tränat (1gång haha HEY still counts), pluggat (nej kanske inte men imorgon ska jag börja haha), hängt med the familj!

Första nyår med bebis. Eller andra… 2016 firades med bebis i magen. Han var 6 veckor och jag mådde inte super- illamående och urinverksinfection (caused by pregnancy ) I made it till trädgårn. Tyckte inte det var lika kul nykter och blev orolig för lillen för musiken was too loud – thats when you know you getting old.. inte hip gammal men old and boring :P.. köpte chips och försökte digga musiken tills nån stoppa in sin hand i min chips påse, tog några chips, tacka och gick vidare. Något som jag själv skulle gjort may I add- karma is a bitch haha! Slutade med att jag spydde i parkeringen (not due to alcohol but pregnancy) och körde sedan mig och min man hem. I år är det ingen utgång, illamående eller chipstjuvar. Trötthet och MYS!! Skulle inte byta ut att jag äter nyårs middag med lillen i knät och hans kusiner tvärsöver bordet over partying (cuz ive been there done that i suppose- fråga mig om några år 😉 ). Jag sitter nu och försöker hålla mig vaken- tufft. very very tufft.

Anyways….got to do the following:

Planer för 2017 (cliche i know):

Klara termin 2 with class baby! Inte säker på vad det betyder med class but like try to go to school dressed in anything but my pyjamas 😛

Krama min man minst 1 minut om dagen: Lots and lots of benefits!

inte gå in i väggen

thats all folks…for 2016..good luck with your plans…

GOTT NYTT ÅR PÅ ER/HAPPY NEW YEAR

önskar er massa kärlek och health in all years to come 🙂