Heres what I promised… del 1

Tjena tjena.

Så jag känner att under åren så har jag ju knappt filmat skolan osv. Och nu är det ju mitt sista år! Och äntligen ÄNTLIGEN så har jag lyckats fånga lite av skolan på bild och video…

Jag börjar denna resa med en film från PLAN 7. Den gamla corona (meaning krona!) kliniken som nu inte heter så pga corona pandemin. Det är skolans akut mottagning men också där vi har patienter för Oral och käk diagnostik samt käkkirurgi -extraktions kurs!

Jag är inte proffs men man får iaf en liten bild =)

I början så ser ni receptionen som är helt fantastiska och det är lite svårt att filma då det finns patienter och jag försöker undvika människor överlag i videon =)

På plan 7 måste jag nämna att sköterskorna skämmer bort oss mer än vanligt… I dont know why men tacksamma är vi

MORE TO COME! <3