Im sexy and I know it…

what you think of my new look?

We were instructed to NOT brush our teeth i 2 dagar. Jag skippade söndagen bara och titta på hur mycket plaq som bildas. BRUSH YOUR TEETH PEOPLE.

Vi fick va i kliniken och leka lite igår. FUN FUN. EXTREMT satisfying att polera bort plaque från tänderna (inte på mina egna såklart). Innan vi tog tabletten som färgar tänderna så fint fick vi skrapa bort lite också för att odla 🙂 Ska bli kul att se hur dom ser ut när dom ökat sig. My lovely mouth bacteria. Maybe not so lovely. Sen hande ju vi världens bästa handläggare – You know who you are!

Nu har jag satt igång plugget. Går igenom föreläsningar och sammanställningar och efter den här veckan ska jag börja memorise ordentligt. Förskolan går bättre o bättre känns det som för pluttis och vi umgås efter förskolan med massa lek pch utflykt. Rutin med sömn o mat o bajs (for real) funkar också och MÅSTE funka så vi kan som familj må bra allihopa 🙂 Vegan not so much but getting there och träning är back on the schedule.

Jag o en klasskamrat tränade på KIs gym i huddinge och my god is that place good. Har allt. Rekomenderar alla studenter att gå dit 2 ggr i veckan iaf – No excuses. Om ni går när det är mindre människor så kan ni koppla upp egen musik i rummen.

Vi (me and baby) skulle ha gått på stadsvandring med T3 och T0 men det blev lite sent för oss! But Im aiming to join at least 1-2 activities 🙂 måste ju mingla lite! Nu sitter jag och väntar på att baby ska vakna och sen är det UTFLYKT! har hunnit att plugga o träna! Igår skulle jag plugga men gick o la mig kl 21 istället and it was GREAT! no regrets!

One more thing for now. Vi får ju inte ha ring på oss i kliniken (bakteriefest på fingret). Jag vill bara visa att det här finns som alternativ:

IMG_9410.PNG

Så hänger man ringar på ett fint halsband. I would but im not a fan of jewlery generellt. Det stör min hy. Och sen måste man ta av sig, sätta på sig. Im sticking to my rings (wedding rings only).

Skriver snart… Hör av er vid frågor om T3 and ill do my best.