Leka, gymma, plugga, leka, sova

My life is what it says in the title. Senaste veckan har vart lite mushiiie in the brain. Tränade 3 ggr och ångesterar över farmakologin och resultaten från förra tentan= im not getting anywhere..WAIT. Vi börjar från att jag va i huddinge..Jag var där på en colgateföreläsning om munntorrhet och lite om deras produkter. Lasted 45 min, lunch och lite freebies.  Hon som höll det va grym. IMG_9959

Jag hann träna innan i base- oh yes the student gym OCH tog lite bilder. They got these treadmills that you just run on. No setting. you just set your own pace. To hard for me. Körde 3km stepper, 10 min spin, 10min hopprep och lite fys. Riktigt fräscht är det.

Sen har jag lyckats träna på sats 3 ggr. Sprang 5km everytime range from 28.5min till 31min.. vill nå 25min en vacker dag. Kör grejer som min naprapat told me to do for my back och lite fys. Men Base- free för studenter! Very good. Nice staff och det finns pingis!

Köpte klinikskor….dumm dumm duuuum…IMG_9943

New babies.. I love them. Ignore the crusty toes. Fick ha dom på auskultationen (with socks..and they were great. Oh yes..auskulterade på min framtida arbetsplats….Correction…What Im hoping will be min framtida arbetsplats. Fick hjälpa till också. On a serious note: I cant wait. Im loving the clinic already.

So. Jag hade en bra vecka tills lördag kväll när jag fick huvudvärk och va såååå trött att jag börja få panik över att jag behövde sömn och höll på att bli sjuk. Confession: på samma dag lyckades jag slå in huvudet 2 times on dinner table whilst tidying, once bakom örat på bil dörren när jag skulle sätta mig i bilen och en gång i duschen mot kranen. SJUKT störande…4GÅNGER PÅ EN DAG. Bil grejen grät jag lite lätt. 1 det gjorde ont men mest för 2. Im too tired to be handling the annoyingness of being clumsey..Då skulle jag ha velat gå loss som min bebis gör ibland like : AArrrrrghhhh baaaaahhhhh….however there was a few tears and it was over. …I can hear how spoilt I am. Panik över värdelösa grejer. Dont worry. Jag är duktig på att intala mig själv o att allt är lugnt. Shit happens. Hit my head, fail exams…all part of a bigger picture hhaha neee..Men allt tyder på att jag behöver sova. Sömn kommer först. And Louis Theroux dokumentär (Did I spell his name right? orkar inte kolla upp..) Och tröstäter (some would say binge eat) Max because heating up my food was too difficult.

Firade en fin kompis födelsedag på brunch och sen preppa inför en ny vecka. Baby aspects I think were doing good. Happy baby, happy parents. Lyckades få biljett till riksstämman. Sooo you shall be getting pics in a few weeks from there. I dont think theres anything else for now….Hope you have a lovely week ahead of you, and Im going to make the most of mine. Updates might come mid week.

Bye for now.