Sommar, sommar och sol…och OSOF

Whats new. Jag har helt enkelt inte orkat skriva, plugga, andas. Efter rest dugga 2 så kände jag att jag helt enkelt inte orkade mera. Om jag faila den så var det dags att throw the towel in. I wouldnt but it felt that way. Hade pluggat sjukt mycket, va trött och sen väntade oändligt med sidor för nästa tenta och jag ville bara sova kl 19.30 med min bubba eller kolla attack on titans because its freaking epic and I didnt want to study. There. Måste lägga till att mitt i tentan så kommer lärarna in för att besvara frågor om frågorna i tentan. Jag har alltid varit klar innan dom dök upp men inte vid rest dugga 2. Vart ganska pleasantly surprised. No I didnt have questions. I actually left when they came haha.

Sen kom den stora äckliga tentan som jag inte pluggat ordentligt för och jag gick in för att testa ändå. Its a sin not to. Got nothing to lose. Apart from my will to live. Kidding. Nä det e bara sjukt jobbigt att gå in i en tenta och veta att det kommer gå dåligt. Man har nån konstigt hopp som lingers like what if I can make it but its really just a feeling that will get crushed once the questions are revealed and you sit there wishing you studied instead of going to bed. Although I do not. I deserved a break. Drog tidigast vid varje tillfälle- Not because it was easy but because i had nothing to write =). Sen hade jag tanken att jag kanske hade failat dugga 2 och allt har känts lite hopplöst men BÄM fick resultatet idag. G. A little rubbish G men I DONT CARE hahah. Orkar inte med den igen. No joke. Skulle gråtit. Skulle inte haft ångest för några år sen innan Bebis men nu blir det lite hopplöst för tiden fiiinns ej! På första bladet på restdugga 2 stod det att vi skulle få svaret innan kl 12 den 23 maj. Result came at 11.16   23 maj. ppft..

Åkte till England över helgen och hade kul med familjen. Missade att vi hade upprop mån 22 så fick vara med på facetime. Det gick bra, förrutom att dom inte har registrerat mig…I did not spend an hour with my new Bose headfones (thats right haha) on and concentrating to hear and wasted klasskompisens batterier för ingenting. no no no. I was present. Intressant kurs. Saker som jag inte visste om X rays men känner mig mer kunnig nu ( 2 dagar kvar before im pro =P)

Träffade gamla kompisar från skolan i England och verkligen njöt av att familjen va tillsammans. Det saknades pappor till barnen som fick stanna i Sverige but next time. Första kvällen skulle jag plugga. Ended up watching boxing and studyingish. Andra kvällen skulle jag plugga but ended up talking to my parents. Sen gick jag och la mig kl 19 efter det för jag gav upp =) skönt för bebis vaknade 5.30 varje morgon. Min rygg pajjade efter flyget dit. Fick gå till kiropraktor som löste problemet tills några timmar efter när min nacke stelnade. All in all min kropp skriker efter vila. That goes for EVERY mother out there- tror absolut inte jag har det värst. But Love drives mothers on. Easy jet va kaos på vägen hem. 3.5 timma delay. Satt framför 6 stora fulla män som stewardess inte sluta servera. Jag kan skriva en hel sida om den resan hem men vi stannar där.

Tiden då jag inte plugga hade jag ångest att jag inte plugga. Inte när bebis var vaken utan jag menar tiden då jag faktiskt ska plugga när bebis sover. Som sagt kolla titans och …guilt shopped…nya badkläder, träningsskor (som blev använda idag efter 3 veckor), trådlösa träningshörlurar och… thats it cant afford more Im a student. Now.. Im not a runner. MEN tack vare min fantastiska syster som tvinga mig springa, fick jag inviga mina nya löparskor på VÅRRUSET. 5km på 32.18min. I freaking did it. Solen sken. Jätte trevligt. Well organised. Bebis och min man fick komma och hejja på mig. Här kommer lite bilder.

Pre run mys i det fina vädret..

Well done to all the ladies.

Efter en pepp dag (tack vare resultat) utan vila (oral radiologi och vårruset) så ska jag vila och imorgon är jag tillbaka till plugget med en vengance. Hörs snart.

PS. INTERVJUERNA PÅ TAPIL BÖRJADE FÖRRA VECKAN- STOOOORT LYCKA TILL!!! jag kollade flashback väääldigt mycket den här perioden. liten tips….(very good tröst)