God Jul & Gott Nytt År!

God fortsättning allihopa! Det har varit rätt stillastående på denna sida nu under juletider, jag har passat på att vara ledig och bara ha det gött. Hoppas ni har haft en fin ledighet också och är redo för 2019! Hur sjukt med ett nytt år igen?! Året jag också kommer ta min tandhygienistexamen!!

Jag gick på jullov onsdagen den 19 december efter en kort dag i skolan då jag först auskulterade en tandläkarstudent på termin 7 och sedan hade en utvärdering av OP6, vår klinikkurs med våra kliniklärare. Ett tillfälle att ta upp det man tyckt varit bra och mindre bra under klinikpassen denna termin.

Nu har snart två veckor gått och en uppesittarkväll med föräldrar och svärpäron i lägenheten, en julafton och extrajobb några dagar på en klinik här i Gävle (man måste ju reka stället på lite olika kliniker nu när det bara är 1 termin kvar) har hunnit passerat.

Just nu längtar jag bara tills schemat för vårterminen blir tillgängligt så jag kan spana in viktiga datum och se om det verkar bli en tuff pendlingstermin.

Imorgon är det nyår, så gott nytt år allihopa.
Hoppas ditt 2018 varit bra! 🙂

Update – bocken lever än så länge!