Hur ser en vanlig dag ut? #3

Back On Track – nu är i princip alla seminarium för terminen avbetade, tentamen inom näringslära skriven igår, så nu är det, äntligen, lite vanliga hederliga föreläsningar på schemat igen. Därför tänkte jag återigen gör ett inlägg om – hur såg skoldagen ut onsdagen 28/2?

07:14 – Tåget skulle gå. Men gick väl runt 07:35. Sedan är det såklart strul med pendeltågen i Sthlm också – så jag kom fram precis i tid (fast jag från början var ute med VÄLDIGT GOD marginal).

10:00 – Vi kickar igång. Jag försöker hämta andan till föreläsningen – Patientundervisning & Egenvård.

12:00 – Lunch. Idag kom STHF (Sveriges Tandhygienistförening) till skolan och hade ett lunchmöte + bjöd på lunchsmörgåsar. Gratis är gott! 😉

13:00 – Tandstensföreläsning. Väldigt intressant och nyttig information (jag hade faktiskt förberett mig och skrivit av PowePointen i mitt egna häfte dagen innan, så jag satt mest och bara lyssnade under föreläsningen).

15:00 – Tack och adjö. Slut för idag. Studiedag imorgon. Nice!

ALLTSÅ KAN VI DISKUTERA DENNA VINTER SOM BLIVIT??
JAG VILL INTE HA NÅ MER SNÖÖÖÖ!!