Sittning

Hej på er! Det har inte varit så mycket aktivitet här i veckan, vaknade upp krasslig i måndags så har mest varit hemma och vilat. Någon slags förkylning och så lite pollen på det.. men nu mår jag bättre! 🙂

Kände mig bättre i fredags vilket var tur eftersom logopedsektionen styrt upp en sittning! Varje år sker ett utbyte mellan Karolinska Institutet och Åbo Akademi. Åbo akademi är ett svensktalande universitet i Åbo med bland annat en logopedutbildning. Så det här året var en grupp studenter från Åbo här och hälsade på oss i Stockholm. Nästa år har vi KI-studenter möjlighet att åka till Åbo! Logopedsektion arrangerade en helg full av aktiviteter, från fredag till söndag. Bland annat föreläsningar, middagar och brunch. En av middagarna var alltså i fredags och då var jag med. Det var superbra uppstyrt med god mat och lekar!