I did it KIs way

• Kurskraven klara
  • Tentorna klara (yes den sista blev GK)
  • Föreläsningar- klara
  • Job- Yes
  • Begripit vad som pågår? NEJ

Jag vill nästan inte skriva detta inlägg för att tårar börjar ju såklart kittla mina ögon och magen kniper lite. Its the end of and era and the beginning of a new chapter. Så många gånger man har gjort detta i sitt liv men sorgen blir inte lättare att lämna det som har vart.

Alla mina kursare. Lärare. Sköterskor. Student expeditionen. Våra administratörer. Kliniken i skolan plan 6 och 7. Deadlines. Tentor. Redovisningar. Föreläsningssalar. Alfreds. Omklädningsrummen. Staden. Käftis HC united (tacksam att jag fick va med). Flemingsberg- not going to lie- kommer inte sakna att pendla.

MIN BLOG

Jag är så tacksam att jag fick skriva av mig här. Så tacksam att ni läste och att ni har skrivit frågor och låtit mig ta del av era levnadsbeskrivningar under den här tiden. Jag kommer alltid vilja hjälpa till om jag kan och såklart kan ni kontakta mig i framtiden men inte här. Lägg till mig på @yourfuturedentistawaz på ig så gör jag mitt bästa för att svara i mån av tid.

Svårt att förklara men jag gör mitt bästa nu. Känslan att ta examen. Correction. Känslan att jag tar examen från KÄFTIS!!!! är obeskrivlig. Glädjen är unreachable. Im so proud of myself och mina kursare. 5 år har vi gått ihop. Och nu kommer dom tuffare dagarna men vi har alla dessa minnen som kommer lyfta oss när livet blir tufft!

Last words.

Inte alla har tur nog att veta vad man vill bli ”när man blir stor”. Vissa har inte en vision. Det är ingen fel på det. Prova på och hitta rätt….

Men om du är lyckligt lottad som har en vision. Du vet vad du vill jobba med. Du vet vad du vill uppnå. THEN GO AND GET IT och sluta inte tills du är där. Du har ett liv. Make the most of it. Res runt. Hitta dig själv. Stampa inte på folk medan du gör det utan lyft andra som är i din närhet- Världen blir en finare plats då.

Jag önskar verkligen alla som söker sig in till tandläkarutbildningen eller nåt annat för den delen ett stort lycka till!

Tack för att ni läst! <3