Terminsslut och tentaperiod Det finns en särskild sorts stämning som infinner sig när en termin närmar sig sitt slut på läkarprogrammet. Allt blir lite mer intensivt, lite mer fokuserat och lite mer… kaotiskt. […] Postad av Eileen, läkarstudent Läkarprogrammet maj 25, 2026 0 kommentarer
OSCE! Hej på er!! Vi börjar närma oss slutet på termin 6 och med det kommer alla tentor. Just nu läser jag klinisk medicin 2, som är en fördjupningskurs inom internmedicin. […] Postad av Eileen, läkarstudent Läkarprogrammet december 9, 2024 0 kommentarer
0 kommentarer