Tack för mig!

Nu var min tid kommen! Jag vill säga stort tack för att jag har fått vara med och inspirera här på bloggen, det har varit en sann ära. Jag önskar er alla ett varmt lycka till med era studier och så hoppas jag varmt att ni når dit ni vill i livet, det är det som räknas.

Hälsningar från Johanna

Johanna sjuksköterskestudent

Jag läser termin 5 på sjuksköterskeprogrammet och är som mest intresserad av hälsa och sjukvård ur ett globalt perspektiv. När jag var liten var min största dröm att få åka någonstans inom Centralafrika och upptäcka den naturrika regnskogen. Nu, 20 år senare är jag påväg att ta mitt första kliv utanför Europa och till Uganda med KI's hjälp och min dröm har (nästan) gått i uppfyllelse. Jag är väldigt intresserad av utbildning och undervisning så har du några som helst frågor om sjuksköterskeutbildningen eller studentlivet på KI är det bara att skriva till mig. Vi hörs!