Var du på en klädbytardag?

Vilken energi härliga studenter och personal på Karolinska Institutet kom och spred i fredags! Klädbytardagen hade inte kunnat gå bättre och med ett grymt team från Klimatföreningen gjorde vi det hela magiskt bra! Då det var första året som detta anordnades hade jag inte så höga förväntningar på att informationen om själva dagen skulle ha landat så djupt hos studenterna. Där hade jag dock fel.

Efter fixande med klädställningar, bönchips och skyltar så började det trilla in folk som ville lämna in kläder. Över 100 plagg kom in och många fick nya ägare. En så bra grej! Vi på Klimatföreningen vill såklart tacka alla som kom och bytte, kom och pratade med oss eller som hjälpte till. Vilken fredag! <3