Vi ses snart igen..

Hej alla!

Som digital ambassadör vet man inte riktigt vem de är man hälsar på i dessa inlägg. Några har hört av sig via mejl, och vissa har jag till och med sett på Campus. Det är alltid lika kul att höra att man gjort nytta eller att någon tyckt om vad man skrivit.

Jag har nu över 40 inlägg på studentbloggen. Jag har alltid avslutat dem med ”lycka till” eller ”vi ses”. Som sjuksköterska, och nu läkarstudent, hoppas jag alltid innerligen att alla uppnår antagning till deras dröm utbildning. Det finns inget mer meningsfullt eller tillfredsställande än att jobba inom vården, iallafall för mig. Som person vill jag alltid säga ”vi ses” då jag inte riktigt gillar slut.

Nu pausar jag mitt bloggande här för att fokusera på annat. Dessa två år har varit riktigt meningsfulla för mig.

En blick tillbaka..

Då jag länge velat plugga på Karolinska Institutet har jag ofta beundrat Campus Solna. Det var trots allt denna plats jag drömde om att vara student på. Här är några av mina favorit bilder som jag tagit för bloggen.

Minnen från Campus..

Som sagt blir detta mitt sista blogginlägg, iallafall på länge. Jag önskar er alla väl. Lycka till och vi ses snart igen!

Betul, läkarstudent

Hej! Jag går Termin 5 av det 6 åriga läkarprogrammet. Just nu lär vi oss om klinisk medicin. Hör gärna av dig vid frågor.